Գարուն, մենք քեզ սպասում էինք

Ողջույն գարուն, ես քեզ շուտվանից սպասում էի, որ դու քեզ հետ բերես ծաղիկներ, լիքը լիքը մրգեր: Գարուն, դու գիտես, որ դու եկար նաև բերեցիր քեզ հետ կենդանիներ, արև, և էլի այդպիսի բաներ: Գարուն,  դու  մեզ գիտես խաբել ես, որովհետև դու մի օր ցուրտ ես անում, մի օր տաք, մի օր հագնում ես սպիտակ, մին էլ կանաչին ես տալիս: Դու ինձ համար կատակասեր գարուն ես: Գարուն, մենք քեզ շատ էինք կարոտել, որովհետև դու քեզ հետ արևը կբերես, նաև ծաղիկներ և արագիլներ: Դու որ գաս մենք կարճաթև կհագնենք և չենք մրսի: Գարուն դու շատ գեղեցիկ ես,  դու որ գալիս ես շատ գեղեցիկ բան է սացվում, դու մեկ ժպտում և մեկ տխրում ես մեկ լալիս ես, մեկ խնդում և ես կուզեի, որ դու երբեք չտխրես: Գարուն, եթե դու գաս  քեզ հետ կբերես նաև թիթեռներ, մենք կլողանք և եթե դու գաս  շատ շատ զարմանալի բաներ կբերես մեզ, մենք էլ քեզ կսիրենք և մենք կուրաղանանք, մեկ էլ մոռացա ասել, որ դու քեզ հետ բերես ծիրածանին և մենք շատ շատ կսիրենք քեզ:Գարուն.png

Оставьте комментарий